Już 6 marca 2020 o godz. 18:00 w krakowskim Muzeum Manggha odbędzie się 14. edycja semKRK, czyli znanej marketingowej konferencji o charakterze edukacyjno-integracyjnym. Wydarzenie jest skierowane do właścicieli biznesów, pracowników działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM i SEO oraz agencji marketingu internetowego.
semKRK to ogólnopolska, barcampowa konferencja oraz warsztaty, które stanowią doskonałą okazję do wymiany wiedzy i doświadczenia wśród specjalistów marketingu internetowego. Najbliższe wydarzenie zgromadzi 300 uczestników.
Prelegenci semKRK
Na scenie będzie można zobaczyć siedmiu prelegentów: Paweł Rabinek, Michał Suski, Sebastian Heymann, Monika Kołodziejczyk, Kamil Demidowski, którzy są praktykami biznesu online. Obszary, w których poruszają się eksperci:
- narzędzia wspierające pracę SEOwców, content managerów i copywriterów,
- Reklama Google Ads,
- Reklama Google Analytics,
- Strategie widoczności dla największych marek,
- UX,
- SEO na rynkach zagranicznych,
- Strategia digital,
- Raportowanie w Google Data Studio.
Warsztaty semKRK
Oprócz wystąpień prelegentów, będzie można skorzystać również z warsztatów:
- Pozycjonowanie/SEO. Prowadzą: Paweł Gontarek (Fabryka Marketingu), Kamil Sroka, Łukasz Suchy.
- Google Ads: Łukasz Chwiszczuk (MediaGroup), Krzysztof Marzec, Marta Koziarz.
- Google Analytics: Monika Kołodziejczyk (Think Digital), Marta Koziarz, Krzysztof Marzec.
Kru.pl jest głównym sponsorem wyjątkowego, marketingowego wydarzenia. Organizatorem semKRK jest krakowska agencja DevaGroup, która specjalizuje się w reklamach w Google.
Szczegóły semKRK
Tutaj szczegółowe informacje i dokładne agendy spotkań oraz zapisy na warsztaty na stronie i wydarzeniu na Facebooku.