Czy Twoja strona jest bezpieczna i godna zaufania_

Czy Twoja strona jest bezpieczna i godna zaufania?

Bezpieczna i estetyczna strona internetowa to pierwszy krok do wzbudzenia zainteresowania marką, a potem zbudowania relacji i zamianie obserwatora w Klienta. Na co zwrócić uwagę, żeby zostać zapamiętanym?

Obecnie mamy nieograniczone możliwości co do promocji własnej marki w sieci i poza nią. Powstaje coraz więcej stron internetowych, a zdecydowanym faworytem wśród systemów zarządzania treścią jest WordPress (aż 30% stron www powstało właśnie w tym CMS).

Jednak wiele stron „wpada z gry”, a raczej z wyszukiwarki i świadomości Klientów poprzez niezachowanie standardów bezpieczeństwa czy też niewystarczające działania promocyjne. Oprócz bezpieczeństwa, często decyduje również pierwsze wrażenie (kilka sekund tuż po wejściu na stronę). To wtedy użytkownik „skanuję” stronę i decyduje, czy na niej pozostać czy też wyjść z niej bezpowrotnie.

Jakie czynniki wziąć pod uwagę?

  1. Dobry hosting. Przechowywanie plików na serwerze trzeba powierzyć sprawdzonemu dostawcy usług, najlepiej takiemu, który ma doświadczenie w pracy z wieloma Klientami. Cena nie powinna grać tu roli, liczy się bowiem szybkość łącza, odpowiednie technologie, bezpieczeństwo hostingu i pewne twarde wskaźniki (np. SLA na poziomie 99,5%, czyli dostępność bezawaryjnie działającego systemu w takim procencie czasu).
  2. Udostępnienie danych związanych z firmą, takich jak NIP, REGON, telefon, mail i dokładny profil działalności. Dzięki temu Klient już od razu będzie miał jasną informację, czym się zajmujesz i nie musi jej szukać w czeluściach Internetu.
  3. Certyfikat SSL. Tzw. „zielona kłódka” to nie tylko dobre pozycjonowanie strony, ale też stopniowo wprowadzany wymóg (przeglądarka Chrome oznacza stronę bez Certyfikatu SSL jako „niebezpieczną”, przez co automatycznie ląduje niżej w wynikach wyszukiwania). Co więcej, Google faworyzuje strony, które mają potwierdzony Certyfikat SSL. To również czynnik rankingujący co do wartości strony.
  4. Uwiarygodnij markę. Poszukaj i wyodrębnij fakty związane z firmą: osiągnięcia, nagrody, zaufanych Klientów, z którymi współpracujesz. Podkreśl wszystkie „dowody społeczne”, one bardzo przemawiają do rozsądku i pokazują Cię jako eksperta. Może współpracujesz z „grubymi rybami” albo przygotowywałeś wyjątkowy projekt?
  5. Opowiedz historię związaną z firmą lub pracownikami. Zrób to w prostych słowach. Ludzie kochają historie, często szukają możliwości utożsamienia się z kimś. Jeśli trafisz do ich wyobraźni, wzbudzisz również zaufanie. Oczywiście niech to będzie prawdziwa historia. A jeśli nie przychodzi Ci nic ciekawego do głowy, po prostu opisz ciekawie ofertę. Unikaj biznesowego żargonu.
  6. Zamieść zdjęcia dobrej jakości wykonane przez fotografa. Nie ma nic gorszego niż zdjęcia ze stocka obok nazwisk pracowników: wieje sztucznością i brakiem polotu. Dobry fotograf świetnie uchwyci pracowników w kadrze, przedstawi firmę jako zespół profesjonalistów w przekonujący i naturalny sposób.
  7. Teksty powinny być dobrze napisane i pozbawione błędów. Na contencie nie warto oszczędzać: teksty powinny być oryginalne i prezentować coś, co naprawdę wyróżnia markę (standardowe: „10 lat doświadczenia” tutaj się nie sprawdzi). Warto zwrócić uwagę na zakładkę: „O nas” i o to, żeby była napisana klarownie, ale z pomysłem.
  8. Czy na stronie nie ma błędów? Chodzi w szczególności o ładowanie strony, klikanie między zakładkami, upload obrazków, wypełnianie formularzy. Warto przeklikać po kolei każdą podstronę i sprawdzić, czy wszystko działa.

Hosting w Kru.pl

Zachęcamy do skorzystania z hostingu WordPress, który automatycznie instaluje aplikację WordPress. Dysponujemy bardzo szybkimi serwerami LiteSpeed, wydajnymi dyskami NVMe, zapewniamy certyfikat Let`s Encrypt oraz zgodność hostingu z wymaganiami RODO. Zapraszamy do skorzystania z usług: https://www.kru.pl/wordpress.php

Dołącz do dyskusji

Ostatnie wpisy z tej kategorii

  • Strony www i blogi

    Jak zmienić wersję PHP dla domeny

    PHP to skryptowy język oprogramowania wykorzystywany przede wszystkim do budowania stron internetowych. Wiele lat temu część specjalistów uważała, że stopniowo jego zastosowanie będzie maleć. Tymczasem wygląda to zupełnie odwrotnie – cieszy się on ogromnym zainteresowaniem. Właściciel strony WWW powinien zwrócić uwagę, jaka wersja PHP jest włączona na serwerze dla danej domeny i przeważnie – zmieniać […]

  • Strony www i blogi

    Stwórz stronę internetową z Kru.pl

    Wybierając pakiet Cloud Mikro masz możliwość stworzenia strony internetowej w ciągu kilku minut. Nie musisz znać języków programowania, stronę stworzysz za pomocą kilku kliknięć. Wprowadź swoje zdjęcia, dodaj własne logo. Niech poniesie Cię wyobraźnia. Pakiet Cloud Mikro posiada wbudowany KreatorWWW. Do dyspozycji masz 10GB powierzchni, którą możesz dowolnie wykorzystać (np.: pod skrzynki pocztowe). Szybko i […]

  • Strony www i blogi

    PHP 8.1 – co wprowadzono w nowej wersji PHP?

    Już lata temu przewidywano, że popularność języka PHP będzie z roku na rok coraz mniejsza, a mimo to w dalszym ciągu rządzi on w sieci. Język ten wciąż jest rozwijany, a jego wydajność w dalszym ciągu rośnie. Co jakiś czas wydawane są nowe wersje PHP, które mają na celu zwiększenie jego możliwości, a także poprawić […]