Kim jesteśmy i co możemy zaoferować? 

W obecnym świecie można zaobserwować ciągły rozwój usług telekomunikacyjnych. Hosting oraz domeny zyskują się na sile i są bardzo chętnie wykorzystywane przez wiele osób, którym zależy na sprawnym działaniu w sieci. Firm informatycznych jest naprawdę wiele, oferują one swoim klientom wachlarz rozmaitych usług. Wśród nich znajduje się właśnie między innymi hosting, czyli usługa polegająca na udostępnianiu zasobów i usług na serwerze podłączanym do Internetu przez firmę informatyczną klientowi. Kru.pl – kim jesteśmy? Co możemy zaoferować? 

Kru.pl – co możemy o sobie powiedzieć? 

Jesteśmy firmą, która została stworzona przez przedsiębiorców dla przedsiębiorców, co to oznacza? W naszej ofercie znajdują się więc usługi, jakich sami oczekujemy. Naszą zaletą jest fakt, iż sprawnie dopasowujemy się do ciągłych zmian, jakie zachodzą w biznesie. Prowadzą one do tego, że firmom bardzo szybko zmieniają się potrzeby. Jesteśmy zespołem osób, które mają za sobą lata pracy w branży usług telekomunikacyjnych oraz hostingu. Sprawiło to, że dzisiaj posiadamy bardzo duże doświadczenie i wiedzę w tym zakresie. Usługi, jakie oferujemy zapewne „przypadną do gustu” nawet najbardziej wymagającym przedsiębiorcom oraz właścicielom firm. Kierujemy się kilkoma wartościami, jakie pozwalają nam na prowadzenie uczciwego i rzetelnego biznesu, m.in.:

– Posiadamy bardzo przejrzystą ofertę, a proponowane przez nas rozwiązania są zawsze w pełni wytłumaczone, co prowadzi do tego, że przedsiębiorcy mają co do nich jasność

– Kierujemy się przede wszystkim uczciwością w podejściu do klienta. Przedsiębiorcy oczekują od nas tyle, za ile zapłacą, co jest oczywiste. My dajemy im coś jeszcze- pasję! Jest on bezcenna, gdyż za ten element nie pobieramy ani grosza. Pasja przekłada się na jakość naszych usług oraz owocuje w długotrwałe współprace 

– Pracują dla nas doskonale wyszkolone osoby, które oferują support oraz stałą pomoc. 

Nasza oferta 

Wielu przedsiębiorców napotyka się na pewien problem u największych polskich dostawców- cenę ich usług. Nierzadko oszacowanie kosztów z wyprzedzeniem za hosting czy domenę okazuje się niemożliwe. Nasze podejście do klienta jest jednak całkowicie inne, gdyż na samym początku współpracy informujemy klienta o wszystkich kosztach, jakie poniesie bez żadnych kruczków. Nasza oferta charakteryzuje się przejrzystością oraz prostotą, a skierowana jest do:

– mikro przedsiębiorstw 

– Małych przedsiębiorstw 

– Średnich przedsiębiorstw

Kru.pl – nasze domeny 

Z racji tego, że jesteśmy akredytowanym rejestratorem NASK oraz EURID, posiadamy możliwość obsługiwania domen polskich, ale również europejskich. Pozostałe domeny obsługiwane są przez naszych partnerów.

Dołącz do dyskusji

Ostatnie wpisy z tej kategorii

  • Marketing

    Rynek nazw domen, raport z 2022 roku

    Na koniec 2022 roku, postanowiono przeprowadzić raport, który miał na celu zobrazować obecną sytuację w Rejestrze domeny.pl. Poniżej znajduje się szczegółowe podsumowanie jego wyników. Raport został przeprowadzony wraz z końcem trzeciego kwartału 2022 roku. W tym czasie na Rejestrze domeny.pl znajdowały się ponad 2 miliony nazw aktywnych domen w DNS, dokładna liczba to 2 526 […]

  • Marketing

    Narzędzia marketingu szeptanego

    Czy słyszałeś kiedyś pojęcie „marketing szeptany”? Myślę, że zanim przejdę to umówienia narzędzi marketingu szeptanego, to warto wytłumaczyć czym owe zagadnienie w ogóle jest. Marketing szeptany, inaczej zwany buzz marketingiem, jest gałęzią marketingu. Jego zadaniem jest wywoływanie szumu oraz prowadzenie dyskusji w sieci, tak aby dotrzeć do pozostałych użytkowników Internetu. Poprzez marketing szeptany rozpowszechnia się […]

  • Marketing

    Strategia marketingowa: czy małe firmy jej potrzebują?

    Jak działać na rynku i zdobywać klientów, jeśli konkurencja robi to samo, co Ty? Jak się promować, na co położyć nacisk, żeby dotrzeć do odbiorców? Odpowiedzią na te pytania jest przygotowanie strategii marketingowej. Jeśli miałbyś do wyboru: systematyczne działania marketingowe, ale wykonywane w dość przewidywalny, chaotyczny sposób i analizę marki, jej otoczenia konkurencyjnego, ustalenie konkretnego […]